Enne mis tahes auto ostmist peate hoolikalt lugema mudeli eeliseid ja puudusi, mida omanikud hea meelega Internetis jagavad. Täna analüüsime Saksamaa autotööstuse peamisi ja selgelt väljendunud plusse ja miinuseid, kasutades näitena teise põlvkonna Audi Q5.

Venemaal toimus ametlik müük kahes variandis - turboülelaaduriga 2-liitrine ICE võimsusega 249 hj (Q5 45 TFSI) ja 3-liitrine turbodiisel sama 249 hobujõuga 45 (TDI). Esimesel juhul tugineb see ülistatud robotkäigukastile - S Tronicule, samas kui diiselversioon oli varustatud kaheksakäigulise automaatkäigukastiga. Mõlemal baasi käigukastil oli Quattro nelikveosüsteem.

Positiivsetest omadustest on esile tõstetud tormiline dünaamika, usaldusväärne ja mahukas vedrustus. Lisaks kiidavad autojuhid salongi ja pagasiruumi ergonoomilisust ja ruumikust. Kaebused tulevad seitsmeribalise roboti peale, mis võib kohati tõmblema ja isegi võrguühenduseta. Sees on selge kokkuhoid viimistlusmaterjali arvelt, mistõttu ei tundu interjöör nii luksuslik kui välisilme. Kokkuvõtteks märkasid paljud kõrvaliste istmete jäikus, mis pärast pikka teelolekut ennast tunda annab.скачать dle 11.1смотреть фильмы бесплатно